Approved by Rotax

ROTAX 912 iS SPORT

100 HP

Vývoj motoru Rotax 912 iS Sport vyšel z osvědčeného konceptu ROTAX 912 S/ULS a využil veškeré přednosti motorů řady Rotax 912 doplněné o elektronicky řízené vstřikování paliva.    

Kompletní motor představuje poslední technologie v oboru leteckých motorů . Piloti a majitelé tohoto motoru budou obohaceni o nové zážitky

Doba mezi GO motoru (TBO) je 2 000 hodin.

FAKTA

  • 4-válcový motor
  • 4-taktní motor s protilehlými válci
  • Mazání se suchou skříní a oddělenou olejovou nádrží
  • Automatickévymezování ventilové vůle
  • Elektronické vstřikování paliva
  • Řídící jednotka motoru
  • Electrický startér
  • Reduktor
  • Sací komora

Fotografie

TYP MOTORU

VÝKON

KROUTÍCÍ MOMENT

MAX OTÁČKY*

kW hp 1/min Nm ft. lb. 1/min 1/min
912 iS1 / iSc2 Sport 73.5 >100 5800 121 89 5800 5800
72.0** 98 5500 125 92 5500
68.0 92.5 5000 132*** 97 5000

*OMEZENO NA MAX. 5 min.
**Max. TVALÝ VÝKON PŘI 5500 1/min
***AUTOMOBILOVÝ BENZÍN A BEZ REGULÁTORU VRTULE

VRTÁNÍ

ZDVIH

ZDVIHOVÝ OBJEM

PALIVO

84.0 mm 3.31 in 61 mm 2.4 in 1352 cm³ 82.6 cu.in. min. MON 85 RON 95* min. AKI 91*

* OLOVANTÝ NEBO BEZOLOVNATÝ, AVGAS 100LL NEBO E10

VÁHY

KB

LB

Motor s reduktorem i = 2.43 a prokluzovou spojkou 63.6 140.2
Výfuk 4.8 9.5
Kryt rozvodu chladícího vzduchu 0.4 0.8
Přídavný alternátor 3.0 6.6
Palivová čerpadla 1.6 3.5
Lože motoru 2.0 4.4

1) iS = necertifikovaný
2) iSc = certifikovaný podle CS-E


TEVESO s.r.o.